Obsah
1.2 Pokud dojde k rozporu mezi těmito podmínkami a pravidly konkrétních promoakcí, mají přednost podmínky uvedené u dané akce.
1.3 Jestliže nesouhlasíte se zněním těchto podmínek, není vám dovoleno si založit účet ani služby webu používat. Dalším využíváním webu vyjadřujete souhlas se všemi ustanoveními.
1.4 Pokud v těchto podmínkách není výslovně uvedeno jinak, pojmy „my“, „nás“, „naše“ apod. odkazují na provozovatele webu, zatímco výrazy jako „vy“, „váš“ apod. označují uživatele.
1.5 Za právně závaznou se považuje anglická verze těchto podmínek. Překlady slouží pouze jako doplněk pro vaši orientaci. V případě rozporu mezi verzemi má vždy přednost originál v angličtině. Přijetím podmínek zároveň potvrzujete, že rozumíte anglickému jazyku na úrovni potřebné k pochopení jejich obsahu.
1.6 Přístup ke hrám je umožněn výhradně prostřednictvím zabezpečeného připojení s šifrováním.
2. Regulační omezení a zákonná způsobilost
2.1 Služby na webu mohou využívat pouze osoby, které dosáhly minimálního věku požadovaného právními předpisy ve své zemi. V každém případě musí být uživatel starší 18 let. Používáním webu potvrzujete, že splňujete podmínky věkové způsobilosti. Pokud tomu tak není, musíte stránku okamžitě opustit.
2.2 Společnost nepřebírá žádnou odpovědnost za to, zda je přístup k online hazardním hrám na území, kde se nacházíte, legální. Vaší povinností je znát a dodržovat místní zákony týkající se online sázení. Pokud je online hazard ve vaší jurisdikci nelegální nebo omezený, nesmíte web využívat. Pokud se situace ve vaší zemi změní, zavazujete se svůj účet okamžitě zrušit.
2.3 Občané a rezidenti některých států (tzv. „vyloučené jurisdikce“) nemají oprávnění zakládat si účty ani provádět transakce na našem webu. Mezi tyto země patří mimo jiné: Afghánistán, Bělorusko, Spojené státy, Spojené království, Čína, Rusko, Severní Korea a další uvedené na stránce. Tento seznam může být kdykoli upraven bez předchozího upozornění. Vaší odpovědností je průběžně kontrolovat aktuálnost tohoto seznamu.
2.4 Kromě výše uvedených jurisdikcí mohou mít někteří herní poskytovatelé na webu svá vlastní územní omezení. Pokud se pokoušíte přistupovat k těmto hrám z nepovolené oblasti, porušujete jejich pravidla i tyto podmínky.
3. Zákaznický účet
3.1 Pro plné využití služeb je nutné si na webu vytvořit osobní účet.
3.2 Každý uživatel smí mít pouze jeden aktivní účet. Platí omezení na osobu, domácnost, adresu, e-mail, telefonní číslo i IP adresu. Vícenásobné účty jsou označeny jako duplicitní a mohou být zablokovány. V takovém případě:
– veškeré aktivity z duplicitních účtů budou zneplatněny;
– účast v bonusech bude zrušena;
– výhry mohou být odebrány;
– duplicitní účty budou uzavřeny bez náhrady.
3.3 Vaše přihlašovací údaje musíte uchovávat v tajnosti. Jakékoli transakce provedené s použitím správného uživatelského jména a hesla budou považovány za vaše vlastní. Nenese-li Společnost odpovědnost za zneužití údajů třetí stranou.
3.4 Je zakázáno převádět, prodávat, nebo kupovat účty. Jakékoli pokusy o převod účtu, herního zůstatku, výher či práv jsou považovány za porušení pravidel.
3.5 Používání přihlašovacích údajů jiné osoby je výslovně zakázáno.
3.6 Je vaší povinností udržovat registrační údaje aktuální. Jakékoliv změny musíte neprodleně oznámit.
3.7 Pokud si přejete svůj účet zrušit, kontaktujte zákaznickou podporu na adrese [email protected]. Účet lze zavřít pouze v případě, že na něm není žádný zůstatek a nejsou aktivní žádosti o výběr. V opačném případě budou prostředky zrušeny.
3.8 V rámci žádosti o uzavření účtu musíte také uvést, zda máte u nás další účty. Společnost neodpovídá za škody nebo ztráty vzniklé užíváním jiných účtů.
3.9 Vyhrazujeme si právo zamítnout vytvoření účtu nebo kdykoliv uzavřít stávající účet bez povinnosti sdělit důvod.
4. Finanční prostředky, vklady a výběry
4.1 Veškeré transakce související s vaším účtem mohou být zpracovávány přímo společností nebo prostřednictvím autorizovaných třetích stran.
4.2 Vklady i výběry probíhají prostřednictvím metod dostupných na webu. Preferujeme stejnou platební metodu pro vklad i výběr, pokud to podmínky umožňují.
4.3 Zůstatek na herním účtu není bankovní účet a nepodléhá pojištění ani úročení.
4.4 Při vkladu prostředků udělujete společnosti právo odečíst případné sankce nebo poplatky v souladu s podmínkami. Zároveň se zavazujete nezahajovat storna nebo spory o platby.
4.5 Společnost si vyhrazuje právo nastavit limity pro minimální a maximální výši vkladu.
4.6 Zásady refundací:
– Obvykle neprovádíme vrácení vkladů. Výjimkou mohou být technické chyby nebo jiné specifické situace.
– Jakmile byly vklady využity ve hrách, refundace není možná.
– Žádost o refundaci musí být podána do 24 hodin od provedení transakce.
– Refundace je vždy předmětem našeho posouzení a vyhrazujeme si právo ji zamítnout.
– V případě potřeby můžeme požadovat ověření totožnosti a vlastnictví platební metody.
4.7 O výběr prostředků můžete požádat prostřednictvím žádosti v uživatelském rozhraní. Žádost je posuzována dle pravidel uvedených v těchto podmínkách.
4.8 Minimální podmínka pro výběr je jednonásobné protočení vkladu. Pokud není splněna, může být účtován poplatek 10–15 % dle typu platby.
4.9 Společnost má právo pozastavit výběr při podezření na porušení pravidel nebo nelegální činnost.
4.10 Snažíme se vyhovět vaší preferované metodě výběru, ale nezaručujeme její použití.
4.11 Výběrové limity závisí na VIP úrovni hráče a jsou rozděleny denně/měsíčně dle měny účtu.
(viz přehled v původní tabulce)
4.12 VIP status se odvíjí od aktivity v posledních 90 dnech a může být upraven podle objemu vkladů, výběrů a využitých bonusů.
4.13 Na účtu můžete mít maximálně tři nevyřízené výběry současně.
4.14 Společnost si vyhrazuje právo zpracovávat výběry podle interního harmonogramu a v souladu s individuálními limity.
4.15 Finanční oddělení zpracovává žádosti v pracovní dny mezi 6:00–17:00 GMT. Po schválení není odpovědností Společnosti jakékoli další zdržení způsobené třetí stranou.
4.16 Výběry mohou být odloženy kvůli dodatečné kontrole identity nebo souladu s pravidly.
4.17 Klientské prostředky jsou drženy odděleně od provozních financí společnosti a jsou chráněny v případě platební neschopnosti.
4.18 Neaktivní účty (bez přihlášení po dobu 180 dní) mohou být zatíženy měsíčním poplatkem až 125 CZK / 5 EUR.
4.19 V případě technických chyb může Společnost upravit stav účtu, tj. odepsat nebo připsat nesprávně zpracované částky.
4.20 Finanční prostředky připsané omylem zůstávají majetkem společnosti a musí být vráceny.
4.21 Převody mezi účty uživatelů nejsou povoleny a mohou vést k sankcím nebo zablokování účtu.
4.22 Společnost je oprávněna vyrovnat jakékoli pohledávky z vašeho účtu.
4.23 Jste odpovědni za nahlášení a uhrazení všech daňových povinností vztahujících se k výhrám.
5. Prohlášení a záruky hráče
5.1 Vytvořením účtu a používáním služeb na webu MalinaCasino stvrzujete, že:
– jednáte vlastním jménem a ne jako zástupce jiné osoby;
– máte plnou způsobilost k právním úkonům a jednáte v souladu se zákony, které se na vás vztahují;
– netrpíte závislostí na hazardních hrách a ke službám nepřistupujete pod vlivem alkoholu, drog ani jiných omamných látek;
– všechny údaje uvedené při registraci jsou přesné a pravdivé a v případě změn je neprodleně aktualizujete;
– chápete rizika spojená s hraním her o skutečné peníze a přijímáte, že můžete utrpět finanční ztrátu;
– nevkládáte peníze získané nezákonným způsobem nebo z nelegálních zdrojů;
– nejste zapojeni do žádné tajné dohody ani se neplánujete domlouvat s jinými hráči za účelem ovlivnění výsledků her;
– používáte pouze své vlastní platební prostředky, které nejsou nahlášené jako ztracené či odcizené.
5.2 Dále potvrzujete, že jste si nikdy nevytvořili účet pod cizí identitou ani jste nepřijímali platby prostřednictvím účtu někoho jiného.
5.3 Při registraci jste poskytli úplné a přesné informace, a souhlasíte, že tak budete činit i nadále.
6. Ověření totožnosti a věku (KYC)
6.1 Společnost si vyhrazuje právo kdykoli požádat o dodání informací a dokumentace nutné k ověření vaší totožnosti, věku nebo původu finančních prostředků. Mezi požadované podklady mohou patřit např. občanský průkaz, pas, doklad o adrese (např. účet za energie), potvrzení o vlastnictví platební metody a přehled transakcí.
6.2 Můžeme dle vlastního uvážení provádět další kontrolní postupy pro potvrzení poskytnutých údajů, a to jak před uskutečněním vkladu, tak i kdykoli v průběhu využívání našich služeb – zejména před výběrem prostředků.
6.3 Všechny požadované dokumenty musíte dodat nejpozději do 30 dnů od výzvy. Pokud dokumenty neposkytnete v dané lhůtě, vyhrazujeme si právo účet pozastavit nebo uzavřít a/nebo zadržet prostředky. Proces ověření obvykle probíhá do 10 dnů od doručení kompletních údajů, ale ve složitějších případech může trvat déle.
6.4 Pro účely ověření můžeme spolupracovat s renomovanými třetími stranami – např. referenčními agenturami, poskytovateli ověřovacích služeb či softwarem proti podvodům. Předání osobních údajů těmto subjektům probíhá vždy v souladu s našimi zásadami ochrany osobních údajů.
6.5 Přijetím těchto podmínek udělujete souhlas s prováděním dalších bezpečnostních prověrek – může jít o telefonické ověření, ověření obličeje nebo jiné metody sloužící k potvrzení, že účet používá skutečný držitel.
7. Bonusové nabídky a propagační akce
7.1 Čas od času mohou být hráčům k dispozici speciální nabídky, jako jsou bonusové peníze, otočky zdarma, věrnostní výhody nebo jiné propagační příležitosti (v tomto dokumentu označované jako „bonusy“ nebo „akce“). Některé z těchto nabídek vyžadují minimální vklad (tzv. „způsobilý vklad“). Kromě těchto všeobecných podmínek se na jednotlivé bonusy vztahují také specifická pravidla, která najdete v příslušných sekcích na webových stránkách. V případě rozporu mají přednost podmínky konkrétní akce.
7.2 Každá promoakce je omezena na jednoho uživatele na osobu, adresu, domácnost, telefonní číslo, zařízení i IP adresu.
7.3 Vyhrazujeme si právo zamítnout jakýkoli bonus nebo zrušit účast zákazníka na akci bez povinnosti uvádět důvod. V případě sporu týkajícího se nároku, výher, nebo podmínek protočení je konečné rozhodnutí naší společnosti.
7.4 Obyvatelé vyloučených jurisdikcí nemají nárok na účast v žádných propagačních akcích.
7.5 Vybrané země (např. Arménie, Tunisko, Bosna a Hercegovina, Indonésie, Gruzie, Malajsie) jsou z promoakcí rovněž vyloučeny.
7.6 Na všechny bonusy se vztahují požadavky na protočení. Obvykle musíte vsadit násobek bonusu, kombinace bonusu a vkladu, nebo výher získaných z dané akce. Například požadavek „x5“ znamená, že je třeba vsadit pětinásobek stanovené částky. Každý bonus má konkrétní podmínky uvedené na webu.
7.7 Různé herní kategorie se na protočení podílejí různým dílem:
| Typ hry | Započítání sázek |
| Výherní automaty, stírací losy, Keno | 100 % |
| Live hry, stolní a karetní hry | 10 % |
| Video poker, Plinko | 10 % |
| Jackpotové hry, Slingo, Bingo | 0 % – nejsou povoleny s bonusem |
7.8 Některé hry přispívají 50 % nebo 10 % — konkrétní seznamy jsou uvedeny na webu.
7.9 Existuje také seznam vyloučených her, které do protočení nepřispívají. Tyto hry mají započítání 0 %. Úplný seznam najdete v sekci podmínek bonusů.
7.10 U her zcela zakázaných při aktivním bonusu nelze sázet vůbec. Pokud se o to pokusíte, může dojít ke zrušení bonusu i výher.
7.11 Nejprve jsou sázky odečítány z peněz skutečného zůstatku. Až po jejich vyčerpání se použije bonusový zůstatek.
7.12 Požadavky na protočení musí být splněny do 10 dnů. Pokud v tomto čase nedojde k jejich naplnění, bonus i všechny z něj plynoucí výhry propadají.
7.13 Předčasný výběr prostředků (před splněním protočení) vede ke ztrátě bonusu i výher z něj.
7.14 Po splnění protočení jsou bonusové prostředky převedeny do reálného zůstatku a zpřístupněny k výběru dle pravidel.
7.15 Výhry z otoček zdarma bez vkladu jsou omezeny na 2 000 CZK / 80 EUR a podléhají požadavku na protočení x40.
7.16 Bonus bez vkladu má vždy požadavek x40 a maximální limit výběru x5 původního bonusu. Např. bonus 500 CZK znamená výběrový limit 2 500 CZK.
7.17 Před jakýmkoli výběrem podléhá váš účet kontrole a auditu herní aktivity.
7.18 Bonusy jsou určeny pro rekreační hraní. Jakékoli jiné využití bude považováno za porušení pravidel.
7.19 Zakázané jsou následující taktiky:
– sázky s nízkým rizikem (např. pokrytí téměř celé rulety);
– jednotlivé sázky vyšší než 125 CZK / 5 EUR;
– přechod mezi různými typy her za účelem obejití protočení;
– nahromadění hodnoty během bonusu a její pozdější vybrání;
– jakýkoli způsob zneužití systému nebo herní mechaniky.
7.20 Pokud se prokáže podvodné nebo spekulativní chování, vyhrazujeme si právo:
– zrušit bonusy a výhry z nich plynoucí;
– vyloučit hráče z budoucích promoakcí;
– ukončit účet bez nároku na náhradu.
8. Uzavírání sázek
8.1 Každá sázka nebo hra, kterou provedete prostřednictvím vašeho účtu, je považována za platnou a závaznou ve chvíli, kdy ji systém potvrdí. Jakmile je sázka uzavřena, nelze ji zrušit, změnit ani stornovat.
8.2 V případě přerušení připojení během hry bude výsledek určen podle pravidel dané hry. Pokud je hra přerušena po vsazení, ale před jejím dokončením, může být dokončena automaticky nebo po opětovném přihlášení.
8.3 Výsledky všech her a sázek jsou určovány našimi systémy nebo příslušnými poskytovateli her. V případě jakékoli nesrovnalosti ohledně výsledků platí záznam uložený naším serverem.
8.4 Doporučujeme vám pravidelně kontrolovat historii her a sázek v rámci svého uživatelského účtu. V případě, že zjistíte chybu, měli byste nás neprodleně kontaktovat. Pozdní reklamace nemusí být uznány.
8.5 Vyhrazujeme si právo zrušit sázky a zadržet výhry, pokud zjistíme nebo máme důvodné podezření, že byly uzavřeny v rozporu s našimi podmínkami nebo prostřednictvím podvodného chování.
9. Podvody, zneužití systému a nevhodné chování
9.1 Jakékoli pokusy o manipulaci, zneužití, podvod nebo obcházení našich systémů a pravidel budou považovány za vážné porušení podmínek.
9.2 Zakázané jsou mimo jiné následující jednání:
– Využívání chyby v systému nebo softwaru (tzv. bug abuse);
– Používání automatizovaných nástrojů, skriptů nebo botů ke hraní;
– Zneužívání bonusových nabídek, například zakládání více účtů za účelem získání bonusu vícekrát;
– Sdílení nebo prodej účtů;
– Získávání neoprávněného přístupu k cizím účtům;
– Hraní s cílem obcházet limity nebo pravidla zodpovědného hraní.
9.3 Zjistíme-li jakýkoli pokus o podvodné chování nebo zneužití, máme právo:
– zablokovat či uzavřít dotyčný účet;
– zadržet výhry a odečíst neoprávněně získané prostředky;
– zrušit bonusy a výhody spojené s nelegitimním chováním;
– omezit přístup k určitým hrám nebo funkcím;
– oznámit závažné porušení příslušným úřadům nebo regulačním orgánům.
9.4 Chováte-li se hrubě, vyhrožujete našim zaměstnancům, používáte-li urážlivý jazyk nebo obtěžujete jiné hráče, může být váš účet dočasně či trvale omezen nebo zcela uzavřen.
9.5 Jakékoli pokusy o podvod včetně podávání nepravdivých údajů, krádeže identity, manipulace s herním výsledkem nebo porušení práv duševního vlastnictví mohou být řešeny právní cestou.
10. Omezení odpovědnosti
10.1 Využívání služeb dostupných na webových stránkách probíhá výhradně na vaše vlastní riziko. Souhlasíte, že veškeré softwarové vybavení a přístupové prostředky používáte dle vlastního uvážení a že jste si vědomi všech možných rizik, která s tím souvisejí.
10.2 Společnost není odpovědná za žádné přímé ani nepřímé škody, ztráty či újmy, včetně, ale nikoliv výhradně, ztráty dat, zisku, pověsti nebo příjmů, a to bez ohledu na to, zda vznikly na základě porušení smlouvy, nedbalosti nebo jiného právního důvodu.
10.3 Společnost, její dodavatelé, partneři ani poskytovatelé softwaru nenesou odpovědnost za žádné následky vzniklé z následujících důvodů:
– chyby vzniklé při vkládání nesprávných údajů;
– jakékoli podvodné, nepravdivé nebo zavádějící jednání;
– rozhodnutí společnosti zamítnout vklad, uzavřít nebo pozastavit účet;
– zdržení transakcí z důvodu probíhajícího ověřování;
– užívání účtu k nelegálním účelům dle místních zákonů;
– všechny transakce provedené po správném přihlášení;
– neoprávněné použití vašich údajů nebo údajů účtu třetí stranou;
– nemožnost připojit se k webu nebo využívat jeho funkce;
– technické problémy s vaším zařízením, softwarem či internetovým připojením;
– ztracené transakce způsobené přerušeným spojením;
– neobdržená elektronická komunikace z důvodů mimo naši kontrolu;
– zásahy vyšší moci nebo nařízení státních institucí;
– účast na hrách, které jsou nelegální ve vaší zemi pobytu;
– jakékoli chyby, překlepy nebo nedostatky na stránkách či v aplikacích;
– přímé či nepřímé následky vašeho porušení těchto Podmínek.
11. Změny podmínek
11.1 Společnost si vyhrazuje právo kdykoli dle vlastního uvážení upravit tyto Podmínky.
11.2 Nová verze nabývá platnosti dnem uvedeným v jejím znění. Jste povinni pravidelně kontrolovat aktuální znění podmínek při každém použití stránek.
11.3 Pokud budete pokračovat v používání služeb po zveřejnění změn, automaticky tím potvrzujete svůj souhlas s novými podmínkami. Pokud s novým zněním nesouhlasíte, musíte okamžitě přestat stránky využívat.
12. Komunikace a kontaktování zákazníka
12.1 Souhlasíte s tím, že vás můžeme kontaktovat elektronicky prostřednictvím e-mailu nebo prostřednictvím zpráv zveřejněných přímo na webových stránkách.
12.2 Je vaší povinností udržovat aktuální kontaktní údaje. Pokud zadáte chybný nebo nefunkční kontakt, společnost nenese odpovědnost za případné zmeškání důležité komunikace.
12.3 Veškerá elektronická komunikace je považována za písemnou a za doručenou nejpozději do pěti (5) pracovních dnů od jejího odeslání.
12.4 Společnost může, ale nemusí, zvolit i tradiční formu písemné korespondence. V případě dotazů ohledně užívání webu nebo těchto Podmínek nás kontaktujte na: [email protected].
13. Řešení stížností
13.1 Zákaznický servis je dostupný na e-mailu: [email protected].
13.2 V případě stížnosti bude váš dotaz nejprve vyhodnocen zákaznickou podporou. Pokud jej nebude možné okamžitě vyřešit, může být předán dalším oddělením. O průběhu budete informováni.
13.3 Za „spor“ se považuje stížnost, která:
– se týká výsledku herní aktivity;
– nebyla vyřešena během počáteční fáze reklamačního procesu.
13.4 Pokud odpověď podpory situaci nevyřeší, doporučíme vám zaslat oficiální písemnou stížnost na adresu: [email protected].
13.5 V souladu s předpisy o ochraně osobních údajů musí být stížnost identifikovatelná a musí obsahovat:
– přihlašovací jméno účtu;
– celé jméno registrované na účtu;
– e-mail, ze kterého byla registrace provedena;
– předmět e-mailu musí být „STÍŽNOST“;
– detailní popis situace a relevantní údaje.
13.6 Po obdržení kompletní dokumentace bude stížnost přezkoumána příslušnou komisí, která poskytne odpověď k dané věci.
13.7 Standardní lhůta pro vyřízení je do 10 pracovních dnů od přijetí úplné stížnosti. Pokud je případ složitější, může být doba přiměřeně prodloužena.
13.8 Pokud nebudete spokojeni s vyřízením, máte možnost obrátit se na externí subjekt pro řešení sporů, jehož kontakty naleznete na webu.
13.9 Uznáváte, že smluvní vztah máte výhradně se Společností. Neoprávněné je vznášet nároky vůči třetím stranám (např. dodavatelům softwaru, poskytovatelům plateb nebo dalším subdodavatelům).
14. Rozhodné právo a jurisdikce
14.1 Tyto Podmínky a jakékoli právní vztahy mezi vámi a Společností se řídí zákony Curaçaa.
14.2 V případě právního sporu je výlučně příslušným soudem soud v jurisdikci, kde je Společnost registrována. Tím není dotčeno právo Společnosti podat žalobu u soudu dle místa bydliště hráče, pokud to umožňují příslušné zákony.
15. Oddělitelnost ustanovení
15.1 Pokud bude kterékoli ustanovení těchto Podmínek považováno příslušným soudem za neplatné, nezákonné nebo nevynutitelné, zůstávají ostatní části těchto Podmínek v plné platnosti a účinnosti.
15.2 V takovém případě bude neplatné ustanovení nahrazeno ustanovením novým, které co nejvíce odpovídá původnímu účelu a významu, a je zároveň platné dle příslušného práva.
16. Převod práv a povinností
16.1 Společnost si vyhrazuje právo kdykoli převést, postoupit nebo jinak přenést svá práva nebo povinnosti vyplývající z těchto Podmínek na jiný subjekt – bez nutnosti vašeho předchozího souhlasu.
16.2 Vy však nemůžete převádět svá uživatelská práva, účty ani jakékoli nároky spojené s těmito Podmínkami na třetí stranu bez našeho písemného souhlasu.
17. Závěrečná ustanovení
17.1 Tyto podmínky představují úplnou dohodu mezi Společností a hráčem a nahrazují jakékoli předchozí dohody nebo ujednání týkající se přístupu a používání služeb.
17.2 Nevyužití či nevymáhání některého z práv Společnosti neznamená zřeknutí se tohoto práva.
17.3 Komunikace mezi Společností a hráčem probíhá primárně prostřednictvím elektronické pošty. Není-li výslovně uvedeno jinak, bude komunikace vedena v angličtině.
Příloha 1 – Herní mechanismy (Gamifikace)
- Herní systém se skládá ze tří hlavních složek:
– FUT mince (věrnostní body);
– Týdenní výzvy;
– Úspěchy (individuální výzvy).
- Všichni uživatelé, kteří mají aktivní účet, se mohou těchto funkcí kdykoliv účastnit.
3. FUT mince – sbírání, používání a výběry
3.1 V těchto podmínkách se termíny „mince“ a „FUT mince“ používají se stejným významem. Jedná se o virtuální body, které představují věrnostní odměnu v rámci systému.
3.2 FUT mince lze získat následujícími způsoby:
– vkladem finančních prostředků na účet;
– dokončováním týdenních nebo tematických výzev;
– účastí v turnajích;
– hraním her a uzavíráním sázek.
3.3 FUT mince je možné převést na externí peněženku prostřednictvím technologie blockchain. Společnost může dle vlastního uvážení omezit množství nebo četnost výběrů.
Aktuálně platné limity pro výběr mincí:
– Denní limit: 1000 FUT
– Týdenní limit: 5000 FUT
– Měsíční limit: 15000 FUT
Počet povolených výběrů:
– Max. 10 denně
– Max. 50 týdně
– Max. 150 měsíčně
Tyto limity mohou být kdykoliv upraveny.
Při zadání transakce hráč potvrzuje, že rozumí, že výběr je zajišťován blockchainem. Po jeho zahájení nelze transakci zrušit ani vrátit.
Hráč odpovídá za správnost zadané adresy peněženky a případné chyby nese plně na vlastní odpovědnost.
3.4 FUT mince lze využít k získání odměn jako jsou bonusové prostředky, free spiny, sázky zdarma nebo k dokončení herních sbírek.
3.5 Převod mincí mezi různými značkami je možný, pokud mají kompatibilní systém. Převod probíhá přes sekci „FUT peněženka“ a vyžaduje zadání e-mailu. Převod může trvat 1–60 minut v závislosti na síti.
3.6 Systém FUT běží na blockchain síti Polygon. Pro práci s mincemi je vyžadována kompatibilní peněženka (např. MetaMask).
Používání blockchainu s sebou nese technická rizika, včetně prodlev a síťových chyb. Společnost nenese odpovědnost za ztráty způsobené těmito faktory.
Převody mincí mohou být zatíženy poplatky ze strany sítě nebo peněženky – tyto náklady hradí výhradně hráč.
Hráč musí chránit přihlašovací údaje, klíče k peněžence i související informace. Společnost nenese odpovědnost za jejich ztrátu nebo zneužití.
Kompatibilita systému FUT s jinými platformami není garantována.
4. Týdenní výzvy
4.1 Každý hráč, který uzavírá sázky v kasinu nebo sázkové kanceláři, je automaticky zařazen do týdenních výzev.
4.2 Výzvy jsou rozděleny na dvě kategorie – Sport a Kasino. Hráč může plnit jednu či obě.
4.3 Výzva se považuje za splněnou po splnění všech podmínek uvedených v jejím zadání.
4.4 Za splnění každé výzvy získá hráč FUT mince:
– Sport: 1 FUT mince za každých 2 500 CZK / 100 EUR vsazených na sázku, která je vyhodnocena jako výhra či prohra.
– Kasino: každá výzva má přidělený bodový zisk, úměrný její obtížnosti.
4.5 Za splnění alespoň 50 % výzev v dané sekci během týdne obdrží hráč navíc 50 FUT mincí – platí pro obě sekce zvlášť.
5. Výzvy (Úspěchy)
5.1 Po dokončení každé individuální výzvy získá hráč odměnu v podobě FUT mincí.
5.2 Úspěchy lze plnit v libovolném pořadí dle vlastního výběru hráče.
Příloha 2 – Herní Obchod
- FUT mince lze směnit v herním Obchodě za různé výhody:
1.1 Bonusy:
– Po směně na bonus má hráč 10 dní na splnění podmínky 40násobného protočení.
– Maximální výplata z bonusu je omezena na pětinásobek hodnoty bonusu.
– Bonusy jsou platné pouze v sekci kasino.
1.2 Bonusová zatočení:
– Lze aktivovat v uživatelském profilu a využít do 7 dnů.
– Výhry z nich musí být protočeny 40x během 10 dnů.
– Výplata je omezena na max. 1 250 CZK / 50 EUR.
1.3 Zatočení zdarma (sázky zdarma):
– Určeny výhradně pro sekci sport.
– Nutno aktivovat do 24 hodin, výhry protočit 3x s kurzem 2.1+ do 30 dnů.
– Hodnota sázek musí být použita najednou.
- FUT mince se získávají:
– Za každých 2 500 CZK / 100 EUR prosázených v kasinu – 1 mince
– 5 % z každého vkladu, převedených do hodnoty FUT
– Umístění v turnajích
Příloha 3 – Claw Machine (Bonus Crab)
- Akce je určena všem způsobilým hráčům.
- Jednou denně lze získat přístup k pokusu na stroji Claw Machine, pokud byl proveden vklad alespoň 250 CZK / 10 EUR.
- Mezi jednotlivými pokusy musí uplynout minimálně 24 hodin.
- Po aktivaci má hráč 30 sekund na pokus o „chycení“ hračky.
- Výhrou může být:
– Hotovost: připsána do reálného zůstatku, s podmínkou 1x protočení
– Bonus: připsán do bonusového zůstatku, s podmínkou 50x protočení a max. výplatou 5násobku hodnoty
– Zatočení zdarma: pouze na určený výherní automat, s 40x protočením a max. výplatou 1 250 CZK / 50 EUR
– FUT mince: připsány do věrnostního zůstatku
Při více výhrách se započítá pouze jedna náhodně vybraná.
- Při hře s bonusovými prostředky je maximální povolená sázka 125 CZK / 5 EUR.
- Různé hry mají různou váhu v započítání sázkových požadavků. Podrobnosti naleznete v bodě 7 Obecných podmínek.
- Bonusy musí být splněny do 10 dnů od aktivace, jinak propadají včetně případných výher.
- Propagační akce se řídí platnými všeobecnými pravidly společnosti.